Info om Heidenreich netthandel
Vi ønsker å oppdatere deg jevnlig om fremdriften i vår nye netthandel, inkludert hvilke områder vi fokuserer på og statusen innenfor disse områdene.
Vi jobber med 3 ukers tidsplaner ( kalt sprint)
Vi opererer med tidsplaner på tre uker, kalt sprinter. Frem mot lanseringen i kvartal 3 er planleggingsperioden delt inn i tre ukers intervaller, også kjent som sprinter. Dette innebærer detaljerte planer for oppgaver og aktiviteter som er i fokus i den gjeldende treukersperioden – altså sprinten.
Sprint 1 er nå fullført.
I denne første sprinten har vi konsentrert oss om å samle våre interne og eksterne ressurser for å etablere et sterkt og samarbeidende team. Vi har utarbeidet en teamavtale og definert de nødvendige funksjonene (MVP) som netthandelen skal levere ved lansering.
Fokusområder: Produkter og design av nettløsningen
Vi har lagt vekt på produkter, produktkategorisering og hvilke funksjoner løsningen skal omfatte. Dette har også inkludert arbeid med tekniske funksjoner for å forbedre brukeropplevelsen og funksjonaliteten, samt grovskisser av både nettsiden og produktvisningen i netthandelen.
Som nevnt i forrige oppdatering har vi hatt omfattende dialog med kundene våre for å få deres innspill om deres behov. Denne informasjonen har vi benyttet til å utarbeide løsninger for produktsøk, navigasjon på nettsiden, samt forbedret produktinformasjon osv.
Flere ressurser er nå tilgjengelige i teamet.
Vi har fått tilgang til flere ressurser, både fra vår eksterne samarbeidspartner KnowIT, og vi har også fått med Monica L. Fjeldstad som skal jobbe med produktdata og produktberikelse.
Viktige ressurser i prosjektet er også våre kolleger fra Digital Sales og netthandel/ IT hos vår eier GC.