FAQ
Hvordan kan vi hjelpe deg? Her har vi samlet en del av de vanligste spørsmålene vi får. Finner du ikke det du leter etter ta kontakt med din kontaktperson for mer hjelp.
Hvordan bli kunde?
For å bli kunde hos Heidenreich ta kontakt med din lokale butikk.
Ved førstegangs innlogging må vi få deg registrert inn i vår nye netthandel. Henvend deg til din kontaktperson i Heidenreich.
Vi jobber med å få på plass min side og da skal du kunne redigere din egen informasjon. Frem til den er på plass ta kontakt med din lokale selger.
For å oppdatere din fakturainformasjon, ta kontakt med din lokale selger.
Nei, dessverre. Du må ta kontakt med din nærmeste rørlegger.
Dersom du ikke finner kontoen du skal bestille på, ta kontakt med din lokale selger.
Ved andre spørsmål om ditt kundeforhold, ta kontakt med din lokale selger.
Hvordan handle i nettbutikken?
Ved førstegangs innlogging til vår nye netthandel må vi få deg registrert inn i vår nye netthandel. Henvend deg til din kontaktperson i Heidenreich.
Hvis du har glemt passordet ditt, trykker du på glemt passord når du skal logge deg inn. Deretter følger du de instruksene som blir gitt.
Dersom du opplever tekniske problemer, kontakt med din lokale selger.
Om du ikke finner produktet du søker etter kan det være at det ikke finnes på siden. Ta kontakt med din lokale selger.
Om du har spørsmål om et produkt du søker etter, ta kontakt med din lokale selger.
Hvis du ikke har fått produktene du har bestilt, ta kontakt med din lokale selger.
Bestilling / ordre
Det kommer an på hvor langt i prosessen ordren er kommet. Ta kontakt med din lokale selger.
Du kan ta kontakt med din lokale selger.
Ta kontakt med din lokale selger for leveringstidspunkt.
Du kan ta kontakt med din lokale selger.
For å se status over dine ordre logg deg inn på mine sider.
Stopptidene varierer avhengig av lokasjon. Ta kontakt med din lokale selger for mer informasjon for din lokasjon.
Vi jobber med å få på plass min side og da skal du kunne registrere inn din reklamasjon. Frem til den er på plass ta kontakt med din lokale selger.
Levering
Du finner sporing på din ordre via track & trace. Linken er blitt sendt til deg på sms. Eller ta kontakt med din selger.
Ja, du kan endre leveringsadresse. Det gjør du før du godkjenner handelen i nettbutikken.
Normalt plukkes og sendes ordre samme dag som bestilling, så lenge de er satt i bestilling før stopptid for ordre. For detaljert informasjon om stopptider ta kontakt med din lokale selger.
Vanlige ordre over kr 1000,- sendes fraktfritt. Fra Trøndelag og nordover blir det også lagt til fraktutjevning og assuranse.
Du finner sporing via track & trace. Du har fått tilsendt link på sms.
Hvis du ikke har fått produktene du har bestilt ta kontakt med din lokale selger.
Faktura og betaling
Du kan betale pr. faktura eller generalnota, bruk KID nr.
Du får flere fakturaer per ordre fordi det blir fakturert per leveranse. Har du flere spørsmål rundt dette ta kontakt med din selger.
En kreditnota blir automatisk trukket fra på tilhørende generalnota, er summen på generalnota tilgodebeløp- da må du trekke tilgodebeløpet /(kreditnota) manuelt fra neste faktura. Eventuelt be om utbetaling ved å sende mail til kreditt@heidenreich.no.
Dessverre har vi ikke denne løsningen.
Ved spørsmål om faktura kan du kontakte den som står som "vår referanse" på fakturaen.
Vennligst ta kontakt med din lokale selger dersom prisen ikke er riktig.
Henvend deg til din kontaktperson hos Heidenreich, eller send mail til kreditt@heidenreich.no.
Henvend deg til din kontaktperson hos Heidenreich, eller send mail til kreditt@heidenreich.no.
Det blir fakturert hver dag, så fakturaer kommer fortløpende ettersom produkter blir levert.
For å endre dine betalingsbetingelser ta kontakt med kreditt@heidenreich.no.
Retur og Reklamasjon
Vi jobber med å få på plass min side og da skal du kunne registrere inn din reklamasjon. Frem til den er på plass ta kontakt med din lokale selger.
Dersom du skal returnere skaffevarer eller deler fra store anlegg ta kontakt med din lokale selger. Hvis det er mindre kvanta eller varer tatt ut i butikk så lever de tilbake dit.
Du kan ta kontakt med din lokale selger eller ringe felles ringesløyfe for salg.
Garantier
Garantitiden på produkter kjøpt hos Heidenreich er 5 år i henhold til FL VA/VVS kulde 2023 og våre salgs og leveringsbetingelser. Med noen unntak der leverandøren har sine egne retningslinjer.
Vi jobber med å få på plass dokumentasjon i nettbutikken. Innen dette er på plass ta kontakt med din lokale selger.
Kontakt
Du finner alle våre butikker her: heidenreich.no/butikker
Du finner åpningstider for våre butikker her: heidenreich.no/butikker
Heidenreich sitt hovedlager ligger i Industriveien 6A, 2020 Skedsmokorset
Annet
Heidenreich sine salgs- og leveringsbetingelser finner du i footeren på hjemmesiden.
For å motta vårt nyhetsbrev melder du deg på via linken i footeren på hjemmesiden.
Du kan lese mer om våre sertifiseringer i footeren på vår hjemmeside.