Heidenreich tok ytterligere markedsandeler i 2021, med kraftig omsetningsvekst

Adm. Direktør Bjørn Moen i Heidenreich er svært fornøyd med 2021.
For Heidenreich ble året som nå er historie et spennende år på alle måter, både med tanke på Korona, vareleveranser, råvarepriser og ikke minst etterspørsel. Til tross for en markedssituasjon med et voldsomt press på priser, leverte vi en økning på nesten 13% i omsetning. Bransjestatistikken viser også at vi fikk en kraftig økning i markedsandeler.
Fra høyre: Adm. direktør Bjørn Moen, Salgsdirektør VVS Ole Petter Klavestad
og VA- direktør Morten Lerengen
Økning i alle salgskanaler
Man skulle kanskje tro at henteomsetning i butikkene skulle gå ned, med koronarestriksjoner og utfordringer for våre butikkansatte og kunder. Men tvert imot har vår butikkomsetning vokst nesten 18%, altså langt mer enn totalt i Heidenreich.
Heidenreich tar markedsandeler
Volumveksten vi leverte i fjor sett opp mot bransjestatistikken gir tydelig signaler om at Heidenreich fortsatte å ta markedsandeler også i 2021.
God start på 2022
Forventningene våre til januar i år har derfor vært skyhøye, og vi er svært fornøyd med å levere en fortsatt god vekst i januar 2022. Selskapet kan vise til en rekordartet omsetningsøkning på over 25% sammenlignet med januar 2021.
Ydmyk leder
Bjørn understreker at den fantastiske salgsutviklingen Heidenreich leverte også i 2021 viser at våre kolleger i Heidenreich bretter opp ermene og står på for våre kunder hver dag.
«Vi gjør vårt ytterste for at hver enkelt kunde skal føle seg spesiell og ivaretatt – hver dag gjennom hele året. Jeg er ydmyk og stolt over å lede denne gjengen som vi omtaler som Team Heidenreich» avslutter Bjørn.